عملكرد اداره‌كل ميراث‌فرهنگي، گردشگري و صنايع‌دستي استان سمنان قابل تقدير است

۱۱ بازديد

به گزارش خبرگزاري ايران تودي استان سمنان ، حسن انصاري رد فرد روز يكشنبه ، 29 آوريل 1400 ، جلسه پاسخگويي به سوالات عمومي از طريق سامانه صمد افزود: با حضور “صنايع دستي استان سمنان به دليل اهميت فعاليت هاي اداره كل و حفظ سفر. “ وي گفت ، “مردم در سراسر استان به طور …

عملكرد اداره‌كل ميراث‌فرهنگي، گردشگري و صنايع‌دستي استان سمنان قابل تقدير است https://iranian-today.ir/عملكرد-اداره‌كل-ميراث‌فرهنگي،-گردش/ ايران تودي Sun, 28 Mar 2021 23:12:49 0000 استان ها https://iranian-today.ir/عملكرد-اداره‌كل-ميراث‌فرهنگي،-گردش/ به گزارش خبرگزاري ايران تودي استان سمنان ، حسن انصاري رد فرد روز يكشنبه ، 29 آوريل 1400 ، جلسه پاسخگويي به سوالات عمومي از طريق سامانه صمد افزود: با حضور “صنايع دستي استان سمنان به دليل اهميت فعاليت هاي اداره كل و حفظ سفر. “ وي گفت ، “مردم در سراسر استان به طور …

به گزارش خبرگزاري ايران تودي استان سمنان ، حسن انصاري رد فرد روز يكشنبه ، 29 آوريل 1400 ، جلسه پاسخگويي به سوالات عمومي از طريق سامانه صمد افزود: با حضور “صنايع دستي استان سمنان به دليل اهميت فعاليت هاي اداره كل و حفظ سفر. “

وي گفت ، “مردم در سراسر استان به طور رايگان با شماره 111 تماس مي گيرند و نظرات و نگراني هاي خود را ابراز مي كنند”. وي خاطرنشان كرد: اين جلسات براساس تأكيد بر مركز روابط عمومي در م Instituteسسه رياست جمهوري است.

انصاري فرد با تأكيد بر اينكه اتصال به سيستم در بررسي و رسيدگي به مشكلات مردم مثر است ، افزود: “همه درخواست ها را پردازش كرده ايم.”

وي گفت ، “تاكنون هيچ شكايتي از طرف مديركل گرافيكي صورت نگرفته است و متوسط ​​زماني كه براي رسيدگي به درخواست هاي مردمي صرف شده بسيار خوب بوده است”. وي خاطرنشان كرد: ميانگين پرونده هاي رسيدگي شده توسط مديركل كمتر از چهار روز بوده است.

معاون عملكرد و روابط عمومي دولت سمنان (SAMAD) پيگيري هاي اداره كل ميراث ، فرهنگ ، گردشگري و صنايع دستي استان سمنان در رسيدگي به درخواست هاي عمومي را ارزيابي كرد و افزود:

مديركل ميراث فرهنگي ، گردشگري و صنايع دستي استان سمنان نيز گفت: تمام تلاش كاركنان اين اداره با وجود چالش هاي فراوان به مردم سراسر استان خدمات ارائه مي دهد.

مهدي جمال با اشاره به حضور در روزهاي سفر به مستروز افزود: يكي از اهداف حضور در جلسه پاسخگويي به افراد بر اساس مسئوليت هاي كاركنان مديريت خدمات سفر بود و اولويت ما حفظ سلامتي مسافران به خوشحال باش. استان را با خاطرات ترك كن. “

وي تأكيد كرد: “در خدمت مردم ، همه دستگاه هاي اجرايي بايد هم افزا باشند.”

48

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.